Onsdag

Blir man trött på detta vädret eller blir man trött?

Vart är solen någonstans?

Men nu är det bara idag och imorgon kvar innan jag har fyra härligt lediga dagar.. Fast de blir inte som jag tänkt, min tanke var att få sova grymt länge på fredag, men icke. Har fått en läkartid klockan 10.
Det är ganska skrämmande, har inte varit såhär mycket hos läkaren innan.
Men här ju konstant sjuk nu, har fortfarande kvar mina kliande utslag, vilket skulle ha försvunnit för snart två veckor sen. Så då är det kanske något annat?
Någon som har tips till hur man får bättre imunförsvar?

För övrigt så tror jag inte att jag får förlängt, innan har jag och mina arbetskamrater varit ganska säker på det men nu är jag inte så säker längre.. Vad ska jag göra då? Gå hemma i typ 10 månader? Jag får ju pengar men jag lär ju bli lat och utråkad..

Nu ska jag ta tag i en sjukt tråkig lista och hoppas att jag somnar och vaknar upp på torsdag kväll :)


Kommentarer
Postat av: Lina

C-vitamin är det lättaste! Eller vitaminer över huvudtaget! Hoppas du mår bättre snart..

2009-08-12 @ 15:02:13
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0