Onsdag

Fick för mig att det var torsdag idag.. Inte förens jag kom till jobb slog det mig att det är onsdag. Deprimerande, vill ju ha helg.
Idag ska jag till Ängelholm efter jobb för att träffa Lina! Ska äta mat, antingen pizza eller kina.. Mums!
Känns som att vi har en hel del att ta igen då vi inte träffats på ett tag.

Har kommit fram till att jag inte borde ha snooz funktionen på min väckarklocka, för jag snozzar och snozzar, tills slut så har jag grymt bråttom istället. Varför kan jag inte bara kliva upp ur sängen direkt?

Tänkte bjuda på en sång jag tycker är bra, vet dock inte hur den låter här få jag inte har högtalare eller liknande på datorn på jobb...
+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0