Onsdag

Kom precis tillbaka från utbildning/test av det nya systemet. Har varit där sen 8 i morse.

Jag känner att jag är inne i en svaka med lite skrivtorka, vet inte vad jag ska skriva då jag inte gör något nu för tiden.
Ska nog försöka ta mig till väla idag efter jobb. Om jag orkar. Dock är det väldigt tråkigt att dra dit själv, men samtidigt kan det vara ganska skönt också att bara kunna gå i lugn å ro och bara kolla på sånt som jag vill kolla på.

Du har chansen för ullared sjunkit i procent, tror vi är nere i ungefär 60-65% chans nu. Blä på det.

Så därför ska jag nog unna mig ett par skor idag!

För att berätta något annat så ska jag kanske hjälpa Ida och Dessa lite med deras projektarbete, ska faktiskt bli kul. Känner mig nästan lika motiverad och inspirerad som till vårt eget projekt vi hade i trean.
Saknar gymnasietiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0