Slutet av dagen

Ja, då har man äntligen kommit hem och kan slappna av.
Sitter i soffan med min dator och har MTV; Room Riders på i bakgrunden.

Det var trevligt på kören idag, vi fick två nya medlemar.  Ser faktiskt fram emot hösten med kören nu, det är skönt att veta att man har något att göra varannan tisdag i alla fall. Plus lite helger och så.
Vi pratar även  om att försöka hitta någon musikal att gå på.Antingen i Göteborg, Malmö eller Helsingborg. Kan bli kul, då jag älskar musikal och teater.

Nu ska jag surfa runder lite och sen faktiskt gå och lägga mig för att läsa lite och sen sova.

Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha, så cp video :O

2009-08-26 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0