Söndag

Ganska nyligen hemkommen från Malin.
Igår fick jag skjuts hem till Malin vid sex tiden, då började vi med en piggelindrink! Sen vid sju cyklade vi in till stan för att träffa Henrik, och satte oss påSimons uteservering.
Jag och Henrik tog vars en hamburgaretallrik och Malin tog fläskfilé med stektpotatis och bea. Och så lite päroncider så har ni en kanon måltid!
Vi satt på simons till ungefär nio, sen bestämde vi oss för att dra ner till topspinför lite biljard, men dock ett stopp inom konfektasken för lite choklad.
BIiljarden gick väll sådär förmin del, men airhockeyn gick desto bättre!
efter at ha varit på biljarden i några timmar så kommer Nisse, Amelie, Peter och Tessan. Så då fick vi lite sällsakp men då skulle vi lämna Henke vid bussen så snabbt cyklade vi och lämnade honom där för att sen kommat tillbaka :) Stannade ett tag till men sen insåg vi att vi var ganska trötta så vi cyklade inom lindens för att snacka lite gött med Mille och käka pommes sen cykladevihem till Malin och somnade gott!
När vi gick upp idag vid halv elva så satte vi oss framför tvn sen satt vi där tills mamma kom och hämtade mig.. Har dock fått pratat av oss en massor!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och piffa till mig lite då vi ska hem till familjen Mårtensson på middag ikväll.

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0