%/&#/ ¤%=¤)#(¤&¤(% (SVORDOM)

Känner för att svära en massa, dock ligger det inte i min natur..
Men när jag skulle sätta mig i soffan efter en ganska lång promenad, så visar det sig att vår digital-box inte funkar.
Så nu har pappa suttit i kö i över en timme och då lär dem nog troligen bara komma fram till att vi ska ha en ny så ska dem skicka det och så har vi ingen tv på några dagar.. Kul, jätte kul.
Om vi nu ens kommer fram då pappa tror att batteriet i telefonen håller på att ta slut.. Skit säger jag bara.

Plus att jag är lite små hungrig, har ätit tre knäckebröd till middag idag.. Vi hade spagettie och köttfärssås, vilket har en tendens att få mig att må illa.


Bjuder på en liten ego bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0