Tisdag!!

Ikväll är det bruks med mamma och Taiga! Sista gången nu innnan det blir på riktigt. Hon ska ju ställas till helgen också för första gången, spännande!
Imorgon ska jag förhoppningsviss träffa Lina efter jobb, är ju evigheter sen sist.
Ville även försöka träffa Linda på torsdag för en fika men har inte fått svar från henne..

För övrigt sitter jag här och är lite små hungrig. Jag är sugen på en massa, Kycklingsallad från Natalie, kina mat, en bennys special eller typ Tacos/Jakitana.. Mums!
Men det blir väll inget sånt fören nästa vecka då lönen har kommit! Fast den kommer jag inte se mycket av, ska spara en massa nu.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos u know ;)

kadå, allt är bra. Själv då :)?

2009-08-18 @ 11:22:45
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0