Torsdag

Nu närmar sig helgen med stormsteg!!
Och vädret är fint, vilket är lite synd med tanke på att man jobbar men ändå!
Hoppas vädret blir fint på lördag då vi ska äta på uteserveringen i Ängelholm, lite trist om vädret inte håller sig då.

Idag ska jag sitta kvar sist då jag har slingen (telefonen), avskyr telefonen egentligen men man är ju snäll och ställer upp!

Inatt hade jag tydligen fått ett sms, alltid trevligt med sms med vet inte hur jag ställer mig till detta smset.. Det var ett sms från någon som jag egentligen har försökt att glömma och trodde faktiskt jag hade lyckats. Men så fort jag fick smset så var man tillbaka på ruta ett igen. Vi får väll se vad som händer denna gången då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0