Fredag!

Då har en arbetsvecka gått nu, ska bara helgen med allt luciafirande passera. Sen väntar en lugn vecka med bara massa julmys! Tänkte föreslå att vi ska baka lite där hemma, mamma och vi syskon. Julgodis är fina grejer!

Jag var ju och kollade soffa på Ikea i onsdags, har glömt berätta att jag hittade en. Det blir en Ektorp. Ni får en bild här:


Tänk er den och massa lila filtar och kuddar! Snyggt! Och den var inte så dyr heller, kostar 4495:-. Så det blir en sådan nu i mellan dagarna när det är aktuellt med flytten.

Sen ska jag även köpa en sådan här:

Det är en fotpall med förvaring i, dock tänkte jag ha den som sittkudde när man får gäster kan det vara bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ektorp är så himla fin :D blir nog kalassnyggt ;)

2009-12-11 @ 13:47:33
Postat av: Emma

Ja, det tycker jag med! Tror nog det kommer bli bra!

2009-12-11 @ 14:06:38
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0