Jobbigt

Hade nyss ett väldigt jobbigt samtal med en kund. Det jobbiga i det hela var att hon blev sjukt arg och hotade med hyresrättsföreningen och allt vad det var.
Allt pga att hon tyckte hon hade en förhög faktura. Men jag kan inte hjälpa att hon har förbrukat mycket el?! Sa i alla fall till henne att jag skulle återkomma senare så jag kunde kolla upp hurvidare det var normalt eller inte. Så pratade med mina kollegor och dem tyckte allt såg normalt ut. Så nu måste jag ringa upp henne imorgon igen och säga att hon ska betala sin faktura när den kommer.. Vill verkligen inte det, jag klarar inte riktigt av det här med konflikter.. Jag är helt enkelt konflikträdd, speciellt när det gäller med vuxna människor.. Hatar att jag inte kan argumnetera när det verkligen gäller.. Skit på detta just nu


Kommentarer
Postat av: Linnea

Höhö!

Vet du ngn som gör snygga designer?:)

Utom victoria som designat din;]

2009-12-02 @ 16:03:20
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0