Måndag

I lördags var det bara lugnt, övade lucia och sen var det bara mys med mamma och pappa!

Igår var det lucia för hela slanten. Började med övning i kyrkan klockan 14, sen klockan 16 gick vi luciatåg i kyrkan för massa folk, men det gick bra.
Efter det så stack jag, Emma, Viktoria, Linnea och Jorn för att gå luciatåg i byn. Det var väldigt uppskattat av alla.
Dock var vi hemma vid halv tio så det blev en lång dag med lucia.
Det inträffade två incidenter på vägen, jag eldade upp min lugg :O haha, skulle tända jorns lyckta samtidigt som jag höll i mitt ljus vilket ledde till att det började fräsa spraka i håret, som tur är så syns det inte direkt!
Sen så fick Emma stearin i hela sitt hår, så när vi var färdig sjungna så var det bara att åka hem till oss och försöka reda ut det.. Det tog lite tid men vi fick bort nästan allt!

Som jag har längtat till denna veckan, jag ska inte göra någonting mer än packa och så är det kör imorgon, men inget annat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0