Onsdag

Här i Helsingborg har det snöat för fullt hela förmiddagen nu. Mysigt! Fast mysigare kan det bli om det snöar på julafton.

Idag ska jag till Biltema för inhandling av grejer till min cykel.. Vet att det låter löjligt men min cykel ska bli snyggast i stan, haha.

Har drömt mardrömmar ang min lägenhet inatt, drömde att den såg hemsk ut och att den som har bott där vägrade lämna mig och min lägenhet ifred. Obehagligt, får hoppas det inte är en sanndröm.

Om folk känner för att ge mig en massa saker så kan jag berätta vad jag behöver köpa nu inom typ två månaders tid:
Soffa
Soffbord
Sitt kudde
TV-bänk
TV+DVD spelare
Gardiner, Kuddar, Filtar (allt i lila)
Mikrovågsugn
Brödrosr
Dammsugare
Kaffebryggare
Skurhink+mopp
Grytor
Grytunderlägg
Besticksfack att ha i kökslådan

Det var vad jag kommit på än så länge

Kommentarer
Postat av: ida

Måste du köpa allt på en gång?

2009-12-17 @ 16:06:36
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0