Onsdag

Längtar till lördag då jag malin och henrik ska till köpenhman för lite shopping och julmys på tivoli!

Idag är det kallt, sålänge man är inne är det mysigt att titta ut.

Mamma och Ida har varit och tittat på en lägenhet till mig via Ängelholmshem. Tydligen bor det ett soc fall där och det var ganska sunkigt. Men dem ska fixa till hela och tapetsera tills den nya hyresgästen kommer in. Så hoppas jag får den för annars var det fin sas det :) Får lita på dem helt enkelt.
Skulle jag få den så skulle jag bo väldigt nära Ninnie! :) Det hade varit trevligt.

Ikväll ska mamma och pappa då ha glöggäster. Hade först tänkt hålla mig borta men orkar inte så funderar på att bädda ner mig i soffan och bara kolla på tvn sen när jag kommer hem.

Nu kurrar min mage, men det är inte mat fören om ungefär en timme.

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Kolla in mitt julklappstips på bloggen min. En bra present till både killar och tjejer. Ha det bra!

2009-12-02 @ 12:46:09
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0