Orkar inte

Ringde hem ganska nyligen bara för att höra hur det var med mamma där hemma.
Det skulle jag aldrig ha gjort.
Fick en hel radänga om att ingen hade tömt diskmaskinen, ingen hjälpte till hemma osv osv.
Det är en sak jag inte kommer sakna när jag flyttar.
För det blir lätt så nu när hon ändå går hemma så är det lätt att vi kanske tänker att hon gör det, men vi andra (jag och pappa) har ju ett heltidsjobb. Jag har verkligen inte tid att tömma diskmaskinen på morgonen..
 Var bara tvungen att spy av mig lite då det var ett mindre roligt samtal.

Kommentarer
Postat av: What?

vilka IIII-Landsproblem....MoHaHaHa...trötta........

2009-12-11 @ 23:06:10
Postat av: Emma

Hela vårt land är byggt på i-lands problem.. Så vad spelar det för roll om jag tar upp ett här i MIN blogg, vad jag vet får jag skriva vad jag vill här så orka att du bryr dig..

2009-12-12 @ 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0