Tisdag

Bara en och en halv dag kvar nu att jobba, känns lite skrämmande att tiden går så snabbt.

Imorgon kväll hoppas jag på något gott att äta, är grymt sugen på kinamat.
Idag till lunch blir det fisk, potatis och remoulad sås från lunchresturangen här nere i byggnaden.. resturang och resturang, det är ju rönnowska matsal som vi har en lokal i så det är skolmat, men lite bättre. Vi får ju julmust till om vi vill.

Imorse var en skit morgon, sov lite länge, så var sen men då tänkte jag ta cykeln. Men det resulterade i att jag bröt min nyckel i cykelåset.. Skit säger jag bara.
Missade då bussen och kom sent till jobb, har därför lite svårt att få gjort vad jag sak idag då jag inte riktigt har samlat mig.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tiden går sjukt snabbt. Snart är man tillbaka och ska jobba/plugga igen!

2009-12-22 @ 13:40:12
URL: http://fantasticsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0