Vill inte

Idag fick jag reda på en sak på jobbet som gjorde att jag fick lust att gå in till chefen och säga upp mig..
Linda på mitt jobb ska gå på mammaledighet nu i veckan och hon har en arbetsuppgift som innebär att hon sitter på supporten 2 timmar i veckan och svara på massa samtal från kunder.. Du blev det så att genom lotteri fick jag den uppgiften. Skjut mig säger jag bara..
JAG HATAR ATT PRATA I TELEFON, speciellt med människor jag inte känner. Jag trodde jag skulle börja gråta när jag fick reda på det. Så kommer dem andra och säger att det ger mig ju en anledning till att kunna stanna kvar ännu längre.. Men jag vill inte stanna längre än till sommaren! Vill ju jobba ihop lite pengar på Lantmännen och sen börja plugga.

Aja, det blir säkert bra, det kan ju hända att dem tycker jag är så dålig att jag slipper det till slut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: aw, tack! :) å desamma<3

2009-12-14 @ 21:05:48
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0