Fredag, efterlängtade fredag

Då är det äntligen fredag och solen lyser! Detta kommer bli en bra dag kan jag lova!
Började med i morse att jag vann en biobiljett från jobbet. det är dock kort datum på den, så den går ut söndagen den 8 mars, men funderar på att unna mig själv en biokväll nån gång nästa vecka! Jag funderar på att ta mod till mig och fråga någon annan av de som också vann en biljett om den vill följa med.. Såg ju att Daniel vann en biljett, kanske man slänger iväg ett mejl om hör om han vill ha sällskap på sitt biobesök.. Troligen kommer jag att fega ur, men tanken är ju bra :)

Har nyss ätit lunch, blev resterna sen igår men det var gott då det var tacos! :)
Sen ska jag göra klart mina avtal och sen bara slappa hade jag tänkt!

Längtar efter min vanilla latte (som jag vet att jag tjatar väldigt mycket om), en bit choklad och en bra tidning, sen är min busstur hem lyckad :) Allt för att undvika mitt illamående som blir när jag åker buss!

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0