Fredag!!

Idag är det fredag, fredagar tycker vi om!!

Ikväll ska jag träffa mitt hjärtegull Linnea :) Så ska vi snicksnacka om vad som hänt.. Troligen kommer Linda också en runda, trevlans! Okej, det är ju inte så trevlig anledning.. Men jag tycker om att träffa mina kära vänner!

Morgondagen kan vi nog få till att bli riktigt bra,  vi ska göra ett försök i alla fall! Då är det jag linnea och lina mot staden! ;)

Igår var jag förvirrad, jag mamma och pappa skulle åka och handla. Så var det min tur att betala, och allt var frid och fröjd. Så kommer vi fram till kassan och ska betala (vi kör scanning när vi handlar) så ska jag ta fram mitt kort.. Gissa om jag har med mig det?! Nej, så klart inte.. Det ligger hemma i en annan väska än den jag har.. Så jag och pappa fick åka hem igen från hyllinge för att hämta kortet så fick mamma gå en runda i butiken igen.. Dem bara suckade åt mig, kan ju säga att det inte är första gången någonting sånt händer.. :P

Igår så blev jag erbjuden att hångla med min lillasysters kompis, han är 15 om jag gav honom en cigg0.. Jag tackade snällt men bestämt nej. Han tyckte 5år inte var någon åldersskillnad.. Dessa små pojkar gör mig lite rädd för framtiden :P

För övrigt går det faktiskt bra att ha M boendes hos oss, han sköter det bra och verkar mycket gladare och han går i skolan och på alla lektioner.. Det är bra!!

Men ni får ha det fint! Kanske vi hörs senare idag..

På tal om något annat, idag är det fredag och det innebär Vanilla Latte på Espresso House!! :):)

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för igår ;D Det var trevlich :). Jättefull jag blev inne på Morris. J fick typ hålla mig emellanåt så att jag inte trilla :P HÖHÖ! Massa gratis drinkar + shotar fick jag med ;D. Det gillas ! TACK FÖR IGÅR, hälsa Linnea !´

2009-02-15 @ 23:10:59
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0