God morgon!

Ja, idag är det torsdag! Torsdagar tycker jag om för då är det inte långt till fredag :)
Imorgon kommer Linnea och vi ska bara mysa! Är bara vi två och mamma och pappa så tror det blir bra.. Hela denna veckan har varit lite galen! Har varit fullt hus hela veckan, men det är ganska trevligt! Och det är faktiskt ganska kul att få känna på att ha en lillebror, har alltid önskat mig en så! Får se hur länge han stannar, är sagt veckan ut i alla fall men kan hända att det blir längre!

För övrigt är jag hel säker på att min pappa är lite smygbög :P Han är väldigt duktig på att färgahåret, och då inte bara med en färg utan han kan göra med folieslingor också :P Och igår kom det fram en sak till, han hade varit ute på blocket och hittat en annons från en tjej som gjorde billiga förlängningar av naglerna.. Så han skrev ut den och tog hem den.. Haha, som jag och mamma mobbade honom ;) Han är bra min pappa!

Nu ska jag arbeta en runda ;)

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag gillar din pappa. han är grym!!

2009-02-15 @ 23:13:43
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0