Godmorgon!

Idag är en bra dag känner jag! I alla fall som det är nu!
Ikväll efter jobb ska jag träffa Lina för att planera, börjar bli lite ont om tid nu till festen. Och jag känner att det börjar bli ont om tid till min skälvaste 20års dag också..
Just nu är den 3 saker jag ska planera.
Den 7mars, den 27 mars och den 29mars.. Det är en del..
Den 7 mars är ju den största att planera, men där har jag ju hjälp av lina :)
Den 27 mars är planen klar, ska bara komma på vad vi ska äta!?! Någonting med kyckling hade jag tänkt mig.
Och den 29 är det ju lite kalas med släkten och vänner till familjen. Och planen till det är exotisk bricka, men kassa kött och frukter och potatis sallad till det! Och sen någon god tårta till det! Som tur har jag ju mamma och pappa som fixar till den 27 och 29.. Jag planerar och de fixar! Är man ledare eller vad :P

För övrigt så har jobbet fört in 1000kr på mitt konto idag :) Vilket är för att jag har köpt träningskort på friskis så bidrar de med 1000kr, så för ett års kort betalade jag 600kr, det känns bra!!

I fredags fick jag ett paket från HM, innehållande 3bikini överdelar, 2 underdekar, flipflop skor och lite smink! Jag börjar ju göra mig redo för sommaren och magaluf! Har även hittat två klänningar från hm som jag är riktigt sugen på att köpa!!

Helgen har varit mys med familjen, och så har jag träffat min kära mormor! Fikat med henne! Nästa helg blir det väll dock lite utgång, i alla fall på fredagen. ska först äta på Casa mia med kören, ( Emma Lindberg, Linnea, Jag och Agneta) Sen har jag och Linnea planer på att gå ut! Najs bajs!

Ikväll när jag ska träffa Lina så ska vi äta Kycklingsallad från Natalie! Det är helt klart det bästa kycklingsalladen som finns!!

Men nu ska jag återgå till mitt jobb! ha d!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har ändrat min blogg :D Helt själv :D <3

2009-02-23 @ 13:51:25
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0