Hej hopp i lingonskogen :)

Tänkte spendera lite tid ifrån mina avtal och lägga de minutrarna här istället :)
Inte för att jag vet vad jag ska skriva om, eller egentligen finns det så mycket jag vill ha sagt men så lite tid, och så vill jag inte dela med mig av allt till alla.
Kan berätta att jag ser fram emot denna helgen och kommande vecka då jag misstänker att det kommer bli ganska mycket Lina, och jag känner att vi inte har umgåts så mycket sista tiden, saknar det ju :( Men nu har vi en hektisk vecka framför oss med massor av saker som händer :) Jag har planerat att jag ska sova hos Lina söndag till måndag, det vet hon dock inte om än. Men hon kommer gilla det :) Vi ska liksom på upptäcksfärd på måndag så då blir det lättare om jag sover där tycker jag :)

Jag längtar till i morgon, för då är det fredag vilket bara innebär massa bra saker för mig! Fast allt det bra börjar efter jobbet men ändå.. Först en Vanilla Latte på EH, italiensk mat på Casa Mia och sen utgång med Linnea, och för hoppnings viss Lina och Tyrling?!

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0