Lördag

Idag är jag inte riktigt människa.. När jag vaknade i "morse" stod klockan på 13:49, det räknas troligen inte till morgon då nej.. Sen har min dag bara passerat i slovmotion.. Har kollat några avsnitt Angel, som för övrigt är en riktigt bra serie..
Ville ju egentligen gått ut ikväll igen men jag orkar verkligen inte det, får kolla melodifestivalen istället och tycka synd om mig själv :) Blir dock utgång nästa helg igen, har ju blivit lovad gratis hutt (haha) av praktikant Emelie om jag kom till toppan nästa helg så, och gratis tackar man ju inte nej till.. Inte jag i alla fall..

Igår var i alla fall en väldigt bra kväll!
Började med att man fick jäkta hem från jobb, kom en duscha och allt som hör till. Vid sju kom Linda och skulle göra lika mycket som jag fast jag hade haft en timme längre på mig, förstår inte hur hon gör.. Jag som tyckte jag stressade :P
Lite innan åtta blev vi hämtade av Linneas pappa som körde oss in till stan :) Där blev det ett besök på Resturang City, mycket trevligt och jag tror jag pratade hela tiden :P Haha, när vi fick in menyerna så satt jag/vi och pratade massa så vi började inte riktigt titta i dem, så efter ett tag när servitrisen kommer för att ta emot beställningen så har vi knappt öppnat menyerna.. Haha, hon skrattade bara åt oss :P Sen så när vi åt pratade jag ännu mer så jag hann inte äta, så när de andra hade ätit upp hade jag typ ätit hälften.. Det var härligt att få prata en massa!

Sen begav vi oss till Bowlingen för en runda! Inlede min "bowlingkarriär under en timme" med en strike :) Och jag vann de två första serierna.. Men tredje serien gick det utför, vet inte om det handlade om att jag hade fått mer och mer att dricka eller vad?! Haha.. Men bowlingen i sig var trevlig, och vi hamnade sidan om Ninnie, Amelie, Tessan och Jannica!

Sen gick vi alla över till Toppan, där det var trevligt :) Träffade en hel del kul folk, bland annat Hampus som fyllde 24 dagen till ära :) Han lärde mig även hur man gör av med pengar väldigt snabbt.. Humm, illa.. Påmin mig att jag aldrig ska spela igen.. Efter ett tag på toppan med spontan dans och snicksnack, begav vi oss in mot stan för ett besök på Morris!
På morris blev den massa dans och att små retas med Andreas som är en tomte som är duktig på att sopa.. Bilder kommer :P 

När klockan passerat tre var det tid att åka hem.. Pappa stod snällt och väntade på parkskolan som vi hade bestämt.. Han blev dock inte lika glad när han insåg att vi var lite fler än han hade planerat för.. Men det gick ju bra :)
Väl hemma somnade jag ganska snabbt efter och sov grymt hårt, hade ju inte ens hört smsen jag fått under natten och morgonen.. Haha..

Men tack alla för en väldigt bra kväll! Får vi lätt göra om!!

Ha D!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt skoj kväll :) Tack för "hootarna" Bjuder igen nästa gång :D Haha, Andy e verkligen en tomte. Han somnade på golvet framför tvn inatt med! ;s Hur lyckas man ? :) Ha det så bra ! Puss&Kram / Ninnie

2009-02-07 @ 18:37:37
Postat av: Linda

Tihihih. Jag är kvinna och gjord för att stressa darling ;) Tack för en helt underbar kväll :) Pussiss!

2009-02-08 @ 11:13:21
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0