Måndag

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Jag hatar måndagar.
Vet inte varför, men dem är bara jobbiga.. Och imorgon är det tisdag, vilket också är en dag som jag hatar..
Men sen är det onsdag och då vänder veckan!

En mysko sak har inträffat, igår var det mer än dubbelt så många som hade läst min blogg än vad det brukar vara.. Och då hade jag ju inte ens skrivit ett inlägg :S

Jag har så mycket att fixa men ack så lite pengar.. Måste fixa till min dator, antingen får jag köpa ett windows för massa pengar, eller fixa hem ett men då riskerar jag att samma sak händer med datorn igen.. Mitt tredje alternativ är att Dorin försöker fixa fram en bra men billig data till min via pc office.. Svårt val..

Sen är det ju 20års festen som skall fixas.. Börjar få lite ångest, men det löser sig säkert.. :S
Sen nån gång ska man ju betala resten av magaluf resan också..

Hatar att vara så beroende av pengar, hatar att jag gör av med så mycket pengar och hatar att jag inte tjänar mer..

Längtar till den 25mars, två dagar innan min 20års dag och då kommer jag få min efterlängtade kamera!! En Nikon D60!!
Sen den 27mars ska jag försöka bjuda hem lite girls så vi kan äta och dricka gott för att sedan avsluta med en livlig runda på stan!! Måste tänka ut vilka jag ska bjuda in, har ju skaffat mig en ny bekantskap som jag skulle vilja ha med, men måste bara höra med en gammal bekantskap om det kan gå för sig utan tjafs.. Men det hoppas jag inte skall vara några problem!

Ha det fint så ska jag jobba vidare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Emma! Jag har läste lite i din blogg.. Hur är de nu för tiden?? Vad jobbar du som/med??

Hur trivs ni i huset??



Kramar Louise Rosenström

2009-02-11 @ 12:21:55
URL: http://mammasmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0