Nedräkning..

Slutar om cirka 30 minuter, varje minut räknas ner nu...

Jag är seg idag, jag vill bara hem och kolla tv och äta något riktigt onyttigt som pizza.. Fast jag är också sjukt sugen på kycklingsallad från Natalie. Men det är måndag idag, det innebär att det är min och pappas dag att laga mat då mamma jobbar sent.. Så gissar på att jag och pappsen ska handla på vägen hem, men vad ska vi laga idag? Spagetti och köttfärssås skulle ju faktiskt kunna vara gott, men kanske inte när man egentligen är sugen på något helt annat..
Jag har också varit sugen på lax hur länge som helst, vet dock inte vad jag ska göra med den?!
Får höra med pappa om han har något förslag.. Blev sugen på tacos också, och kyckling i pitabröd med massa sallad.. Märks det att jag är hungrig? Hade bara med mig soppa till lunch idag så magen börjar bli hungrig nu. Och så är jag choklad sugen, men det finns en vettig anledning till det, då jag egentligen skulle haft mens vid denna tidpunkten så beror det väll på det.. Men nu är man ju lyckligt lottad att man slipper det tack vare mina kära mini-piller :) Kan ni förstå, jag har inte haft mens på snart fem månader?! Det är total lycka!

Totallycka är också att S-Change (programmet jag arbetar i för tillfället) har hängt sig :) Så jag behöver inte känna mig tvungen till att arbeta!! hehe, myglare jag vet!

På fredag hoppas jag på utgång med Linnea igen, så härligt att träffa dig igen!

Ska idag försöka ringa och boka bord på Casa Mia till den 27februari, då ska vi ut med kören och äta. Alltid lika trevligt!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kycklingsallad på Natalie är nice ;D. Jäkligt niiiiiiiiiiiiiiiice! ;)

2009-02-09 @ 21:49:07
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0