Onsdag, mitt i arbetsveckan

Nu slutar jag om cirka 30 minuter, och det ska bli skönt!
När jag var inne i stan för att luncha med mamma så passade jag på att köpa present  till Henrik och Malin.. Riktigt nöjd blev jag faktiskt, kan dock inte dela med mig av det då man aldrig riktigt vet vem som läser..

Var även inom Butterics med mam, hittade en hel del pirat saker så jag och lina ska nog kunna fixa fram något bra på lördag! :) Idag är det för övrigt 30 dagar tills jag fyller 20 och det blir värsta utgången i ängelholm :P Jag har som mål att komma ganska billigt undan den kvällen har jag tänkt ;) hehe

Men nu ska jag jobba de sista minutrarna så jag slipper ta det imorgon bitti.

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 09:04:46
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0