Onsdag

Dagen idag började väll kanske inte helt lyckad.. Först och främst är det snö ute och jag går ju till bussen på morgonen, alltså måste jag ha mina über fula vinterskor på mig.. Sen när jag har kommit in till hbg och ska ta en grön buss för att komma till jobb så missar jag den precis. Visst det går en till om 10minuter men det är KALLT ute.. Men så kommer det en grön buss där det står en 2:a på, jag tar annars 1:an. Men jag vet att det är någon tvåa som också stannar utan för jobb men jag vet inte vilken. Så jag tar mig en chansning, självklart var det fel. Men tur i oturen så gick den på rätt håll av stan i alla fall, men dock en bit ifrån jobb. Tur att man känner till hbg lite så att man hittar, så i morse blev det en extra promenad på cirka 12minuter.. Precis vad min ville i kylan, men jag är dock ganska pigg nu!

Har lovat mig själv att jag ska jobba lite idag :)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0