Pustar ut..

Igår berättade min chef för mig att jag skulle göra något nytt idag. När jag fick reda på vad det var trodde jag att jag skulle dö.. Anledningen till det var att jag skulle prata med Daniel och han skulle lära mig min nya uppgift.. Jaha tänker ni, och vad var det för märkvärdigt med det.. Men nu är det såhär att Daniel är så snygg att jag skulle kunna dö, jag har av den anledningen inte kunnat prata med honom innan utan att få fram något vettigt, jag har knappt kunnat hälsa på honom, så snygg är han.. Helt sjukt..
Så i morse var jag über nervös när jag gick in till honom, men av någon anledning gick det jätte bra att prata med honom. Jag sa ingen dumt och jag kunde prata utan problem :P Så nöjd :) Så löjligt egentligen, men det kändes bra! Så nu kanske jag kan prata med honom i fortsättningen också.. Ni förstår kanske mina planer som smids ;)

Men nu sitter jag i alla fall med hela skrivborde fullt med papper som skall scannas och skrivas in i datorn.. Så jag har att göra idag!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Emma

hi girl. hur är läget? Nu är jag snart hemma igen, jag hoppas ni fortfarande har festsuget kvar :P När jag kommer hem är det både jobb och fest. weehoo. Tack för inbjudan, mamma öppnade den till mig ;)

ses snart. Puss å Kram

2009-02-18 @ 12:18:04
URL: http://lefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0