Tisdag

Igår var en skit dag, allt blev bara fel på jobbet.. Men idag är en ny dag med nya chanser, dock har jag kanske fått ögoninflammation vilket känns sådär :/

I morse när jag gick till bussen så var det ljust ute, det kändes väldigt mycket vår må jag säga!!

Idag på jobb så har jag försökt få tag på chefen för att kunna lämna mina ledighets ansökningar, men hon är tydligen på möte.. jag som ville få gjort det så fort som möjligt.. Men men..

Igår var jag hemma hos Lina efter jobb, åt kycklingsallad och snackade skit och försökte planera 20års fest.. Börjar ju bli ont om tid nu :/ Känner mig lite stressad.. Ska nog iväg imorgon för att kolla på anläggningen, och kanske hämta hem den på lördag, söndag?!

Mitt öga svider och gör ont :( Tycker synd om mig själv..

För övrigt ska jag fixa mina nagler på lördag :) Fett nice!!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 12:18:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0