Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär att det är fredag imorgon! Då är det fest och partaj! :) Najs Najs!

Jag trivs väldigt bra på mitt jobb. speciellt med arbetskamraterna :)
Våra fikaraster och lunchraster är helt underbara. Speciellt när vi har dom med Michael och Magnus.. Då blir chargongen helt annorlunda.. Som igår så berättade Michael att han skulle klippa sig, så frågade han oss hur vi tyckte han skulle ha det. Så sa Charlotte att han kunde raka av sig allt hår på huvudet, så sa Anette att hon tyckte han skulle ha hår, så kontrar Michael med : Ja, i alla fall på huvudet.. Haha, för mycket information där fick vi mit i lunchen :P

Och idag till morgon fikan, så kom Michael utan Magnus så frågade vi vart Mange var, fick reda på att han var på toa och skaka lite snopp :P Men att Michael inte fick vara med och hjälpa till.. Jag bara älskar böghumor, dock är ju inte Magnus bög, men han är på det i alla fall ;)
Nu är detta kanske inte så kul för er läsare, men att uppleva detta gör att man orkar jobba faktiskt.

Idag när jag kommer hem så blir det tacos :) Mums!

För övrigt har jag fått in 665 avtal idag som jag ska scanna och döpa om.. det tar en stund kan jag ju lova.. Orkar inte riktigt idag heller :/

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0