Chillirillrill :)

Jaha, då har man hamnat inne på bloggen igen.. Bra med ett tidsfördriv ;)
Sitter med felistorna, och dom är så långa och tråkiga..
Var iväg på ett möte/utbildning om de nya vatten taxorna.. Jag fattade noll, men jag var inte ensam om det så det känndes skönt för mig men lite oroande hur de andra ska kunna svara på frågorna när de inte förstår :S

På vår kaffeautomat har jag ju berättat att vi hade choklad, men nu har jag hittat något bättre.. Nämligen... Trumvirvel... Coco cream!! Den är mildare i smaken, och helt underbar!!! Så sitter och dricker min tredje mugg med sånt nu! Och äter lite choklad.. På tal om choklad, jag måste börja träna igen!! Och sola, ser ju ut som ett tjockt spöke.. Måste vi helt klart göra något åt.. Så nästa vecka är det jag som börjar på mitt nya liv!!

Löning på fredag på tal om något annat!!

Tack och hej, leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0