Du som har hand om tiden...

...kan du göra så tiden fram till den 6 februari går väldigt snabbt?!
För den 6 februari ska jag träffa två underbara personer.

Den ena har jag kännt i massa år, i närmare bestämt 14år. Och denna personen har alltid varit min ledstjärna i mörkeret, det är alltid hon som har funnits där. Högstadietiden, det var vår tid. Det var då vi var som mest, och det var då vi var som galnast :P Men det var inte förän i gymnasiet som jag insåg hur ensamt det var utan henne och hur mycket hon verkligen betydde/betyder för mig.. Då började vi införa våra fika en gång i veckan fik, men det höll tyvärr inte så länge. Sen har det tyvärr blivit allt längre mellan gångerna när vi ses. Men samtidigt vet vi egentligen vart vi har varandra, fast jag ibland är rädd att mista henne då det har gått för lång tid. Men denna Linnea den som har stått ut med mig längts och hoppas hon gör det i flera år till!

Den andra personen jag ska träffa har jag inte känt så länge egentligen, vi träffades första gången på min 18års fest, alltså snart två år sen. Men hon fick en plats i mitt hjärta redan den kvällen, sen gick det ett tag utan att vi pratade, men efter ett tag så blev hon tillsammans med en kompis och då må ni tro att vi började umgås! Sen har det bara blivit mer och mer med tiden, och hon gör mig så glad! Hon kommer med så kloka ord och tips, hon har en massa huskurer mot både det ena och det andra ska ni veta :P Tyvärr har jag haft mycket med mitt och hon mycket med sitt sista tiden, så vi har inte träffats på ett tag :( Men vi ska bli bättre på det tycker jag, speciellt nu när ljuset och värmen kommer, man mår ju så mycket bättre då!! Men denna Linda är min kära fru, och henne skulle jag inte vilja byta ut!!

Så dessa två underbaringar ska jag träffa den 6 februari, då ska vi börja äta :) Och Linda har du inte pengar så bjuder jag för det är mys att äta på restaurang! Sen har vi tid på bbowlingen mellan 22-23 :) Och sen blir det utgång! Den kvällen ska vara vår kväll och ingen ska kunna förstöra den!

Älskar er mina kära vänner! <3

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ohh min fru....nu fick jag tårar i ögonen. Du är otrolig du med! Jag är glad att jag har dig. Älskar att dela med mig av mina visheter ;) Ibland får jag fram rätt mycket klokt ur huvudet faktiskt. Me love you big time <3

2009-01-26 @ 15:46:57
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig Emma! nu är det vi för hela slanten ;) puss puss!

2009-01-28 @ 15:46:32
URL: http://linneasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0