.

Jag ska ge ett tillkänna givande..
Jag träffade aldrig Sone igår, jag fegade ur.. Jag blev nevös och så kom mitt dåliga självförtroende över mig och ga mig massa jobbiga tankar. Så då var det lättare att skica iväg ett sms och säga att man inte kan.

Men kvällen igår var Galen.. Helt sjukt!
Det var Jag, Emma L, Lina, Theresa och Jimmy..
Började hemma hos Lina och sen bar det av till Topspin.. Där vi råkade bli kvar :P
Nästa gång vi har med oss Emma får vi börja i tid ute så vi hinner gå till något annat ställe också :P
Men efter toppan åt vi på PizzaBox.. Gott! Men lite kaos varning :D

7 veckor tills Landgren kommer hem igen och då blir det fest!
Antingen min och Linas 20 års fest eller får vi dra ut!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: theresa

taaaaaack för igår.. det var svin roligt, men shiit va galet det var.. haha jaa det måste vi absolut göra.. vi får dra ihop något.. puss

2009-01-04 @ 18:48:50
URL: http://tiirajsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Verkar som om kvällen blev goood ;) KUL ! När blir er fest?

2009-01-04 @ 19:29:44
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0