Fortfarande Lördag

Ja, fortfarande är det lördag..
Kom ganska nyligen hem från att ha varit borta hela dagen..
Började att vi åkte hämtade mormor i åstorp, sen körde vi till Ängelholm för att köpa en kaffebryggare. Sen lämnade vi Ängelholm för att styra bilen mot Höganäs, där vi var på fabriksbutiken och factory outlet för att kolla på lite blandat glas och porslin.. Hittade super fina glas från Kosta bode inne på frabriksbutiken, nån gång när jag rik ska jag nog köpa dom, det var vinglas, ölglas, wiskhy gas, och drink glas.. Super snyggt, men inte just nu kanske... Sen körde vi vidare till Bär och Grönt vid höganäs där de hade lite djurutställning, massas söta hunda och katter :) En papillon är jag lite sugen på att någon gång skaffa mig, den är ju liten men inte för liten :)
Sen körde vi vidare till Hyllinge för att äta på Max :) Och sen handlade vi mat på maxi.. Köpte även frimärken till inbjudningskorten, shit vad dyrt det är med frimärken.. Suck..

Ska nu i veckan betala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0