Gårdagen

Igår hände det väldigt mycket :)
Var först i Glumslöv på make up utbildning med Mary Kay, LinaFina var också med!
Sen tog vi tåget in till Ängelholm när det var klart, gick inom Viveka för att snacka tatuering med henne. har ju en tid bokad för att fylla i den på ryggen, men är ju sugen på en till så hon skulle se om vi kunde hinna med det på den tiden. Hon tyckte mitt förslag såg bra ut och att det kunde bli riktigt bra! Så den 13 mars görs det en på foten och så fyller vi i den på ryggen.. Får se hur länge man står ut.. Har ju 3 timmar undanlagt åt mig, hoppas jag slipper sitta i 3 timmar bara..
När vi var klara där så gick vi mot stan, skulle kolla Linas bil om den ville gå igång, men icke..
Så vi gick in på resepartnern för att kolla priser på en Magaluf resa för att hälsa på Balk och Theresa när de gör sin bartender utbildning :D Men vi skulle som sagt bara kolla upp priser, men när vi gick ut där ifrån så den preliminärbokad :) Nice som sören, min första utomlandsresa går till Magaluf!!
Sen gick vi till The Phone House till Fredde för att kolla mobiler, Lina skulle lämna in sin och jag är sugen på en ny.. Är grymt sugen på den han rekomenderade men det är mycket pengar just nu.. Vi får se helt enkelt..
Efter det gick vi till Grafitti och åt :) Jag tog mig en bakadpotatis med Thaikyckling.. Mums! Lina tog sig en ost och skinkbaguett..

Nu ska jag jobba!

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0