Humm..

Sitter här på jobbet fast jag kanske inte borde?! Tur att jag sitter själv i mitt hörn av kontoret och de andra sitter i andra ändan så jag inte smittar dom.
Det är konstig halsont jag har, det sitter på vänstersidan och jag kan typ känna vart det onda sitter.. Borde kanske gått till läkaren egentligen, men det är så jobbigt att gå till läkaren..
Aja, blir det värre nästa vecka får jag väll gå dit :)

Ikväll ska jag mamms och papps ut och äta :) Mys!!
Är sugen på fest imorgon, har fått ett erbjudande att festa med några.. Vi får se vad som sker, annars får jag ju bara hålla mig till nästa helg då det är fylla med STORA bokstäver!! hahaha..

Ha D!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, lätt fylla med STORA bokstäver ;)

2009-01-31 @ 10:12:29
URL: http://linneasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0