Humm..

Idag började min dag inte alls bra :S
Bara det att man ska gå upp 05.20 får mig att vilja spy..
Men efter att ha duschat och ätit lite frukost så känns det helt okej att åka till jobb..
Så jag tar på mig som vanligt och ska gå till bussen, jag inser att det är kallt så jag ökar på stegen lite för att få upp värmen, vilket i sin tur innebär att jag är fortare framme.. Så jag står vid busshållsplatsen redan 6:48, men okej det är bara 10minuter kvar tills den ska gå så jag får försöka hålla värmen..
Men när klockan är 7 har bussen fortfarande inte kommit, det är kanske halt ute så den kör sakta tänker jag då..
Men när bussen inte har kommit till 7:12 så blir jag arg och går hem och väcker pappa så han får köra mig till jobb.. När vi kör från bankvägen ut på strövelstorps vägen ser vi bussen som ska vara där 7:27 komma.. Men den skulle jag inte hinna i tid till jobbet med så..
Jag hann i alla fall i tid nu när pappsen körde :) Tack för det!

Ikväll ska jag mysa med familjen, har bett mamma handla hem morötter, gurka och paprikor och dip till det mums :D

Sen imorgon får vi se vad som sker, som det ser ut nu ska jag träffa Sone vid 12 tiden, sen skulle han iväg och kolla hockey.. Men jag har ingen anning om vad vi ska göra, eller vad jag ska säga till mamma och pappa.. Ska jag säga som det är eller hitta på något lämpligt?! Humm.. Hjälp?!
Är sugen på utgång imorgon kväll också, men farbror med fru ska tydligen komma på middag imorgon.. men efter det?!
Kan ju inte svika Jerry och Lenny :P

Ha D!


Kommentarer
Postat av: theresa

Ni kan ta en fika innan och bara sitta och snacka lite ? och klart du ska säga det till din mamma och pappa, det är väl ingenting att dölja :) det är ju en dejt, det tkr dom bara är kul :) kör så det ryker :P hihih pusspuss

2009-01-02 @ 12:48:39
Postat av: skutt

hahaa..Marianne`s morötter...juummiiii..<3

2009-01-02 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0