Ledsen i ögat..

Ja, igår inträffade en bra sak och en sak som fick min värld att rasera lite..
Den bra saken var att jag fick hem mitt Guitar Hero World Tour, men trummor och allt!! Lycka!

Den dåliga saken var att mitt windows har slutat funka :S Så när jag ska starta min dator så står de att filen saknas eller är skadad.. Det är hemskt för risken är väldigt stor att man inte kan komma åt mina bilder.. Det är ALLA MINA BILDER.. Fattar ni hur hemskt det är?! Just då avskyr jag att man inte har köpt en exter hårdisk tidigare så man hade lagt över allt där.. Dumma dumma Emma varför tänker du inte för..

Så nu sitter jag vid Linneas dator, vet inte när jag kan lämna in min egen och vad det kommer kosta..
Så då blir man lite ledsen i ögat när något sånt händer..

Men nu ska jag fixa lunch.. Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0