Ljuva fredag

Idag är det fredag, det är underbart må jag säga! Speciellt när jag vet att i helgen ska jag inte göra någotning, jag ska bara gå runder i mina mjukisbyxor och äta praliner.. ;) Kanske se nån film och så ska jag sova massa!!
Ska dock en runda till höganäs imorgon med mammsen, till fabriksbutiken och kanske köpa lite glas och grejer!!
Det är dock lite trist att man även jobbar till halv fem på fredagarna.. Kunde ju slutat en timme tidigare?!
Förästen blev aldrig av att jag träffade Lina igår, får se när vi hinner fixa det.. Förhoppningsviss i helgen, då jag är tveksam till om jag hinner idag :/
Så igår var jag med Malin E på Espresso House och fikade :) Mums.. Sen gick vi till rönneskolan på öppethus och kollade d-byggnaden.. Där handels är nu, och där vi gick i ettan och tvåan.. Det var så snyggt att man nästan blev ledsen i ögat för att det var så snyggt nu och inte när vi gick där :( Fick också snackat lite gott med lärarna, de saknade oss :)

För att prata om något annat.. En tjej i min lilla systers klass tror hon är gravid.. Det är ganska hemskt egentligen, 14år och kanske gravid. Och killen i fråga är inte heller han äldre än 14.. Vart är världen påväg?!
Jag vet att det är ett vanligt fenomen i dagens samhälle att ha sex ved 14år och även yngre.. Men jag tycker inte man borde ha de om man inte har skaffat sig ett preventinmedel.. Varför inte använda kondom i alla fall?!

Men men, ni får ha det fint!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0