Måndag

Ja, idag är det måndag igen.. Jag tycker det känns som att det  bara finns måndagar, jag avskyr verkligen måndagar.
Av någon anledning så sover jag inte ut på helgerna, vilket jag hade behövt med tanke på att man går upp tidigt varje morgon. Så jag ska försöka ta en helg och bara sova bort den...

Idag fick jag in vad jag har att göra, det är en hög med tkp och fkp (tillkopplingar och frånkopplingar av el) den här högen är minst 1,5dm hög.. Det är en hel del papper på jag säga.. Snacka om att man blir tröttare av att veta det.

Så istället för att sitta här och skriva borde jag jobba. Men har inte haft någon motivation sista tiden, och nu vet jag att det blir tufft..
För idag sätts min Matte C kurs igång också, när ska jag ha ork till det`? Kommer inte klara det :(
Det får mig att må skit rent ut sagt..

Men men..

Ha D!

Kommentarer
Postat av: eltattig

..konstit räknigarna bara skenar när fr, sitter där o e` dryg....funderar..hmm vilken box ska ja slängna bananskalet iiii....på arbstid...

2009-01-12 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0