Onsdag

Idag vänder veckan!!!! Så snart är det helg! Har dock inget planerat i helgen, funderar på att faktiskt ta en lugn hemma helg till skillnad från alla andra helger :P Göra mammsen lite glad kanske!
Idag började dock inte dagen så bra, hoppas den fortsätter bättre!
Vaknade av att mamma frågar om jag inte borde gå upp, då är klockan 6, jag borde gått upp för en halvtimme sen.. Upp och stressa in i duschen, klä på sig och sen bre någon macka i all hast som jag kunde ta med mig till jobb..
Men jag hann med bussen och allt, så det var bra i alla fall!

Idag efter jobb ska jag träffa Lina på väla, kan det tänkas bli wook?! :D:D
Måste köpa mig en ny väska idag också, min älskade väska råkade jag ta sönder dragkedjan på :'( Buhu
Ska också se om vi hittar bra papper att skriva ut inbjudningskortet på, kuvert och frimärken.. :) Ska nog bli bra detta! Hoppas jag på i alla fall!

Men nu ska jag jobba lita! Sen är det utbildning klockan halv elva till tolv om vatten taxor.. Känns väll lite sådär men men.. Säkert bra!

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0