Onsdag

Onsdagar är bra dagar för det är då veckan vänder och börjar gå mot sitt slut..
Min uppfattning om veckans dagar :)

Måndagar: Måndagar är sega och man kommer inte riktigt upp i tempo men det är ju en måndag så det är okej..
Tisdagar: Heltklart veckans värsta dag då man inser hur mycket det är kvar av arbetsveckan.
Onsdagar: En bra dag då allt känns enkelt och lätt! Inget kan få mig att ändra uppfattning om onsdagar!
Torsdagar: En dag då man bara längtar efter fredag, torsdagen känns som en onödigdag.
Fredagar: Denna dag varvar man ner och vill bara att den ska ta slut så man kan få åka hem och hålla helg!
Lördagar: Veckans bästa dag, man kan sova länge och vara uppe länge!
Söndagar: En dag som är till för att man ska kunna sitta i soffan hela dagen för att slappa och för att tycka synd om sig själv för att det är måndag dagen därpå och en ny vecka..

Igår var jag och handlade present till Lina :) Blev nöjd med inköpet! Tror Lina kommer tycka om det också, eller hon har inget annat val än att tycka om det :P Haha ;)
Först hade jag ingen koll alls vad jag skulle köpa, eller jag hade ett förslag men jag hade tyvärr inte tid att fixa ihop det, men så fick jag en snilleblixt igår :)

Idag efter jobb ska jag och pappa hämta upp Lina på Knutan så ska han lämna oss i Maries studio så ska vi ha lite målsamtal och så.. Sen ska jag och Lina ta bussen till väla :) Mys! Hoppas på mat på väla för annars lär jag ju dö av hunger :P haha

Min hög med papper att tillkoppla och frånkoppla har minskat!! (Det borde den ha gjort efter några dagars arbete) Men förhoppningsviss blir jag klar med den på fredag!

Vår system vi arbetar i behövde omstarta så just nu kan jag inte arbete därför passade jag på att skriva här.. Försöker nämligen få lite själv diciplin genom att inte vara på internet när jag jobbar, men på raster och så kan jag vara det.. Har funkat hyfsat bra idag faktiskt!

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0