Söndag

Jaha, då var det sista dagen på denna veckan.. Hur ska man spendera den då? Just nu sitter jag med färg i håret som jag snart ska skölja ur, det ska bli mocca chokladbrunt, lät inte det gott?!

Har idag i alla fall betalt hyran till lokalen då den skulle vara betald nu i början av veckan..
Köpte även frimärken till inbjudningarna igår, det är ju grymt dyrt med frimärken :S Visst nu köpte jag några extra, men ändå.. 6 kroner styck, och så skulle köpte jag 65 stycken för säkerhetsskull.. Det blir en del frimärken :P
Men hade varit bra om vi kunde skriva ut inbjudningarna idag så de kan komma ut tisdag/onsdag..
Men skickar jag ett sms till så känns det som om jag blir tjatig :S Aja. får se hur jag gör..

När jag är klara med hårfärgningen ska jag städa på rummet :S Har massa kläder över allt. Sen kanske man kan slänga sig i soffan och kolla en film?! :)  Får se vad jag hinner, ska träffa Lina klockan 15.. :)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0