The day when the light came in to my life

Idag har pappa satt upp en taklampa på mitt rum, så nu kan jag se när jag stiger in i mitt rum :) Innan har jag fått slå mig fram till mitt nattduksbord för att tända sänglampan. Men nu slipper jag det, nu är det bara att tända knappen som är precis innanför dörröppningen!!

För övrigt får jag tillbaka min dator imorgon, och Dorin sa att dem nog hade kunnat rädda allt.. Lycka!!
Tycker om killarna på PcOffice i helsingborg, de fixade min dator GRATIS! Bra man har kontakter :P

Idag var jag på väla med mina kära systrar, skulle handlat kläder till på fredag men hittade inget :( Så får tyvärr ta något jag redan har hemma.. Men det kan kanske bli bra det med.. :) Vet i alla fall vad jag ska ha på mig, ska bara gå in mina skor hemma så jag säkert ska behålla dem. För i så fall så matchjar skorna med linnet :P Haha, älskar att matcha!
När vi var på väla kollade jag även på kameran jag ska få när jag fyller år.. Den är så fin, vill ha den typ NU!!!! :)

Spelade GH WT innan med pappa och syster L :) Jag är grym på gitarr!! ;) Pappa var faktiskt bättre på trummor än vad jag hade trott.. Good for him :)

Passar på att låna Idas dator medans hon kollar film!! Känner mig naken utan min kära dator..

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

hoppas du får en bra söndag :)

2009-02-01 @ 02:18:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0