Tisdag

Hejsan hoppsan alla där ute!
För er som inte visste det är det tisdag idag, och för er som har följt mig en liten vecka tillbaka eller så vet att jag inte tycker om tisdagar.. Lika så är det idag. Tisdagar bli automatiskt min depp dag, det är den dagen jag mår sämst på helt enkelt.
Men för att vara tisdag är det ändå en ganska bra tisdag :) Kan bero på att igår kväll var en bra gårkväll :) Fick fixat en hel del inbjudningar, så hälften är skickade idag och resten av mina blir i alla fall skickade idag och Linas idag om hon hinner och annars på onsdag.. Det är fett nice!!
Dock är jag hungrig just nu, min mage kurrar för fullt.. Men det är lunch om en timme så jag ska väll klara mig!

Sen idag får jag ingen skjuts då pappa är i Norrköping så jag får ta bussen hem, vilket innebär en sväng om Espresso House när man ändå väntar på bussen.. Det är farligt och blir lite dyrt i längden.. Men gott är det!! Funderar på om jag ska köpa med fika hem eller om jag ska strunta i det.. Är ju bara tisdag ju..

Vet inte vad jag mer ska skriva just nu, så detta får räcka för denna gången!

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0