Tjoho :)

Jobbet betala 1000kr till mitt träningskort :) Så nu ska jag komma igång på friskis igen!! Så det innebär att jag bara kommer betala 500 kr för ett årskort, det är bra! tjoho!!

Igår så köpte jag ett par nya skor, ett par svarta reebook med kila detaljer! När jag kom hem och visade mamma och pappa så bara suckade dom, så frågade pappa om jag hade sko fetisch.. Men pappa då..
Men ska bara gå in dom lite hemma för de var lite hårda, så hoppas det blir bättre för jag vill inte lämna tillbaka dom :(

Idag ska jag träffa Lina efter jobbet igen, och skriva ut inbjudningarna.. Hann inte det igår, plus att hon var ledig idag så hon skulle börja innan mig och se om hon fick rätt på det.. Gott snack!

För att tala om något annat måste jag lära mig att hålla i pengarna :S Inser att jag gör ju av med nästan hela lönen på en månad, det är inte bra.. Är riktigt dålig på att spara pengar..

Idag ska jag för övrigt luncha med mamma och kanske pappa! Vi ska äta kina mat på Österns Pärla, mitt emot Knutan.. Det är fin fint! :)

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm, österns pärla :) där är mums ;)

2009-01-22 @ 10:24:26
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0