Bokmal

Jag är inne i en period då jag läser ganska mycket, har ju sådana perioder i bland. För övrigt är jag väldigt mycket av en period människa. Tror jag har perider av allt, då jag sover dåligt, då jag drömmer mycket mardrömmar, då jag föredrar ensamhet, då jag föredrar sällskapet, då jag knappt äter och så vidare och så vidare.. Hade nog föredragit att ha varit betydligt mer jämn, men icke.

Men för att återgå till mitt läsande, har hittat en väldigt bra författare som jag nu har läst tre böcker av. Tror hon heter Shila O'Flenegan (eller något liknande). Härliga kärleksromander där man kan drömma sig bort lite och önska att man levde lite det liv som dem lever. Ha ett spännande kärleksliv med överaskande händelser och lite skandaler. Men det är som sagt bara drömmar.
Själv sitter man här utan det minsta möjliga till kärleksliv, och om jag skulle träffa på någon som kanske skulle kunna leda till något så blir jag tveksam och hittar fel och brister. Hopplös med andra ord.
Men något man har hört sen man började fundera på det här med att hitta kärleken är att man hittar den förr eller senare.. Så det man kan göra är väll att vänta och se vad som sker, har dock tröttnat på det här med väntandet.

Nu ska jag kolla lite tv innan jag lägger mig i sängen och fortsätter på min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0