Fredag!

Äntligen fredag!

Igår efter jobb traskade jag bort till Lantmännen, gick inom vågen där jag jobbade förra året för att hälsa på Magdalena och sommararbetarna. Man skulle kunna kalla det för ett kärt ögonblick från Magdas sida. Efter att ha pratat klart med henne och hälsat på gamla arbetskamrater. Sen fortsatte jag vägen ner för kajen, mötte lite folk från förra året.
När jag närmade mig pappas dörr till kontoret, så står Magnus där utanför så fick hälsat på honom också. 

När jag sen kom hem var det bara att äta och sen gå och träffa Agneta, skrev ut våra papper och sen gick jag hem.
När jag kom hem igen var det bara att byta om till andra kläder och åka iväg med Mamma, Pappa, Linnea och Taiga. Då var det mentalträning på Entek. Där var det massa bråte och skit som vi skulle gå över och under och igenom. Mycket trevligt. Saknade dock min lilla torbjörn..
Dock var vi inte hemme föräns strax efter halv tio så då var det nästan bara att gå och lägga sig.

Haft en jobbig natt, det har kliat och haft sig på fötterna. Så måste kolla upp mina blåsor igen då det borde ha försvunnit nu...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0