Lördag

Har varit iväg en runda på loppis idag med familjen och grannarna. Hittade sex fina koppar och fat från Höganäs Keramik som jag gav 20 kroner för. Och sen köpte jag lite böcker också, gamla inbundna röda med guldigdekoration. Köpte dem mest för att de var snygga!

Nu ska jag egentligen bara packa och fixa lite här hemma sen ska jag hem till Lindas Johan! Där blir det mat och dryck sen får vi se vad som sker, antingen Helsingborgsfestivalen eller utgång i Ängelholm.
Men vem vet vi kanske stannar hos Johan hela kvällen?!

Som vädret ser ut nu blir det nog en av mina nya klänningar i kväll, men tar med mig jeansen för säkerhets skull!

På återseeende!

Kommentarer
Postat av: Syster Ida

Lägg in lite bilder nångång ;) <3

2009-07-26 @ 14:43:19
Postat av: Syster Ida

Btw, så fin header du har!

2009-07-26 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0