Måndag

Är på jobb och är skit trött..
Är fortfarande inte riktigt frisk, men är ju bara jag och Charlotte på jobb om man bortser från våra två sommararbetare.

I fredags kom hanna och Linnea, ungefär 20 minuter efter att de har kommit så får jag migrän så det var  bara att gå upp och lägga sig. Så sov några timmar sen gick det faktiskt över.
Så efter lite mat så var jag på g igen! Så vi fixade till oss för att åka till Mikaela, hos henne var det mycket folk dock inte så många man kände. Undertiden vi var hos Mikaela började Hanna må dåligt, ont i huvudet och må illa. Så vi stack ut för att se om lite luft gjorde saken bättre, gick mot Topspin.. Satt där ett tag för att inse att hon inte blev bättre så gick tillbaka in mot stan, köpte mat från Kebabvagnen och sen blev vi hämtade av Linneas pappa.

På lördagen sov vi ut, vilket var skönt!
Slappade en del och sen gjorde vi vid oss för att åka till Linneas föräldrar för lite sommar fest! Där var det massa folk, Linneas bror Linus med Sambon Lotta, Linneas syster Lotta med pojkvän och barn. Så det var härlig stämning! där blev det mat och dricka och en hel del gott snack!
När klockan närmade sig ett på natten begav vi oss mot Kävlinge och då lika med hem till Linnea.
Väl hemma hos henne blev det att hoppa upp i soffan och kolla några vänner avsnitt innan jag somnade i soffan.
Så när klockan var fyra beslöt vi oss för att gå och lägga oss.

Igår, söndag då alltså. Sov vi tills vi vaknade vilket var vid tolvtiden, sen klädde vi på oss och åkte till Nova i Lund. Så där spenderade vi några timmar på shopping! Jag fick köpt två mycket fina klänningar från BikBok och en adidas väska från Stadium. Mycket väl invensterade saker!
När de stängde där åkte vi tillbaka till linnea för att kolla film och kränga chips!
Vid nio tog jag tåget mot Ängelholm som var framme strax innan tio. Så fick jag skjuts hem av mina föräldrar så var hemma strax efter tio. Men då var det dax att hoppa i säng, vilket var väldigt svårt. Men efter mycket om och men har jag somnat.
Men på något sätt har jag stängt av min väckarklocka på mobilen..

Nu kallar jobbet, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0