Måndag

Dålig uppdatering jag vet, men nu är jag tillbaka på jobb så då kanske det kan fungera bättre.

Idag är jag väldigt trött, har sovit ungefär 3½ timme i natt, och då gick jag ändå och la mig vid tio igår kväll.. Men så fort jag var påväg att somna så kom hostan, så blev jag klar vaken igen. Så sitter mest här och gäspar tycker jag.

I lördags var i alla fall trevligt!
Peter kom hit, vilket Amelie också skulle ha gjort men hon hann inte.. Så jag och Peter åkte in till Ängelholm istället för att möta upp Amelie! Vi satte oss på vitaräck ett tag, men sen drog vi oss mot toppan (i taxi hehe) Där blev jag och Amelie, till Peters stora besvikelse, kvar hela kvällen.! Vi träffade lite trevligt folk att snacka med och tiden gick snabbt!

Igår gjorde jag ingenting, läste i min bok och åt cheesballs!

Förhoppningsviss har min sömnlöshet inatt lett till att jag kanske kan vända tillbaka mitt dygn?! Kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag ta tag i jobbet mitt, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0